Aktuality

Roušky povinné i při výuce na 2. stupni

Roušky povinné i při výuce na 2. stupni

17. 9. 2020Vážení žáci a rodiče. Ministr zdravotnictví ČR dnes, 17.9.2020, oznámil další zpřísnění opatření pro všechny školy v České republice. Od pátku 18.9.2020 rozšířil povinnost používání roušek pro žáky a učitele i na dobu výuky ve třídách. Výjimku zatím udělil žákům a třídám 1....

pokračování

Od 10.9. ve škole opět s rouškami

Od 10.9. ve škole opět s rouškami

9. 9. 2020Vážení žáci a rodiče. Ministr zdravotnictví dnes oznámil, že od zítřka (10.9.2020) vstupuje v platnost mimořádné opatření zavádějící povinnost nosit roušku ve všech „vnitřních prostorech“. Žáci a zaměstnanci školy tak budou muset počínaje zítřkem používat roušku při vstupu do školy a pohybu na společných...

pokračování

Úprava režimu ve školní jídelně

Úprava režimu ve školní jídelně

2. 9. 2020Vážení žáci a rodiče.  Se začátkem školního roku jsme upravili odchody jednotlivých tříd na obědy tak, abychom vyhověli požadavkům MŠMT. Do prostoru školní jídelny měli vcházet pouze žáci stejného ročníku, aby nedocházelo k přílišnému rizikovému setkávání žáků. V podmínkách naší...

pokračování

První školní týden

První školní týden

29. 8. 2020 V zájmu ochrany zdraví žáků a zaměstnanců školy si musí všechny osoby, které vstupují do školy (vyjma žáků a zaměstnanců školy), chránit ústa a nos rouškou. Prosíme rodiče, aby při komunikaci s učiteli upřednostňovali distanční způsoby komunikace (telefon, mail). V souvislosti s opatřeními proti šíření covid-19 a dalších...

pokračování

Úpravy provozu a organizace školy od1.9.

Úpravy provozu a organizace školy od1.9.

26. 8. 2020Vážení rodiče, milí žáci a přátelé školy. Nový školní rok se bohužel neobejde bez společenských omezení a bez komplikací v souvislosti s opatřeními státu proti šíření nákazy koronaviru. V zájmu ochrany zdraví žáků a zaměstnanců školy musela škola přistoupit k určitým úpravám provozu...

pokračování

Položky: <<< 1-5 >>>
Základní škola Liberec
U školy 222/6
„Sportem ke zdraví, školou k vědění a poznání”