Aktuality - Škola v přírodě - ZPRAVODAJSTVÍ

Škola v přírodě - ZPRAVODAJSTVÍ

13. 4. 2019

V sobotu 13. dubna se ráno sešla parta děvčat a kluků z 5.A, aby společně se svými 2 učitelkami M.Kodatovou a J.Hartovou odjeli na školu v přírodě. Čeká je 5 dní v krásném prostředí Jizerských hor na penzionu Semerink.

Na tomto místě se budou paní učitelky snažit poskytovat aktuální informace z pobytu v srdci Jizerských hor…

16.4.2019 - 4. den

Dnes jsem se byl podívat na naše páťáky. Přijel jsem na hotel kolem jedné hodiny odpoledne. Děti byly po obědě a užívaly si pohodu po dopoledním vyučování. Na hotelu jsou samy. Zaměstnanci hotelu a instruktoři se o ně perfektně starají . Všichni byli spokojení a těšili se na odpolední program. Svítilo sluníčko a mě se vůbec nechtělo zpátky do Liberce. Myslím, že zítra se nikomu nebude chtít odjet...Radek Hanuš

Zprávy přímo od výpravy: Poslední slunečný den zde na Semerinku ... vyjížďka na koních a výšlap na Bramberk. Moc jsme si to užili. Páťáci, M.Kodatová a J.Hartová

15.4.2019 - 3. den

Po dopolední výuce jsme prožili krásný slunečný den ... pouštění draků, výšlap na Slovanku a Královku.

Posíláme pozdravy domů. Páťáci, M.Kodatová a J.Hartová

14.4.2019 - 2. den

Dnešní ráno nás čekalo probuzení do čerstvé sněhové nadílky. I přesto jsme se vydali na cestu za psy Husky. Jejich majitelka, Jana Henychová, dětem vyprávěla o svých úspěších v mushingu a o svých psích miláčcích. Následovalo dlouhé a nekonečné mazlení. Někteří i přemlouvali paní Henychovou, jestli bychom si mohli nějakého pejska odnést. Odpoledne jsme pak strávili v lanovém parku.

Je za námi druhý den plný neskutečných zážitků. M.Kodatová a J.Hartová

13.4.2019 - 1. den

Výprava vyrazila od školy 2 malými autobusy do blízkého Janova nad Nisou s nadšením  a očekáváním dobrodružných dní.

Po ubytování a skvělém obědu jsme se vydali na bobovou dráhu a užili si mrazivé odpoledne. Teplé oblečení přišlo vhod.

Odpoledne následovaly aktivity pod vedením instruktorů.

Po večeři byl ještě čas na povídání na pokojích o zážitcích z prvního dne. A pak už se děti zavrtaly do peřin. Hlavičky plné zážitků se však vzpíraly spánku a proto se z pokojů ještě dlouho uzýval šepot a hovory.

Fotky z našeho prvního dne si můžete prohlédnout ve fotogalerii.

Více informací naleznete zde

Seznam aktualit

Základní škola Liberec
U školy 222/6
„Sportem ke zdraví, školou k vědění a poznání”