Aktuality - Změny ve stravování od 1.10.

Změny ve stravování od 1.10.

24. 9. 2015

Vážení rodiče žáků, v souvislosti s dlouho očekávanou rekonstrukcí školní jídelny můžeme přistoupit od října 2015 k následujícím změnám, které nám umožní zkvalitnit služby školní jídelny:

1)       Zastaralé retro stravenky nahradí elektronické čipy.

2)       Vždy v úterý a ve čtvrtek si budou moci strávníci vybrat ze dvou variant hlavních jídel.

3)       Elektronický systém objednávání a odhlašování jídel přes internet

INFORMAČNÍ MÉDIUM - ČIPY

Když jsme se rozhodovali mezi čipy a jinými systémy (např. karty), přesvědčilo nás menší riziko ztráty (čipy se dají připevnit například ke klíčům). Žáci 1. – 2. tříd se nebudou muset s čipy obtěžovat vůbec. Čipy žáků 1.A, 1.B, 2.A a 2.B budou stále uloženy v kanceláři vedoucí školní jídelny. Před příchodem do jídelny rozdají vychovatelky šk.družiny příslušné čipy dětem, které doprovází na oběd. Čipy dětí budou označeny jmenovkami a barevně odlišeny, aby si děti samy mohly čipy rozebrat.

Od 1.10. si budou moci žáci vyzvednout oběd jen s pomocí elektronického čipu. Proto je nutné, aby rodiče (nebo žák) do tohoto data provedli: 1. Registraci, 2. Platbu příslušných obědů a 3. Vyzvednutí čipu

1.       REGISTRACE

Pro registraci strávníka do elektronického systému objednávání stravování je třeba podniknout následující kroky:

-          Zaslat email na adresu: jidelna@zsuskoly.cz ve znění: „Žádám o zřízení internetového objednávání stravy pro mou dceru/mého syna: jméno dítěte a třída“.

-          Od správce programu obdrží rodiče do mailu přihlašovací údaje: „uživatelské jméno“ a „heslo“

-          Na stránce www.strava.cz zadáte číslo školy: 10154 (přihlašovací heslo školy). S pomocí přihlašovacích údajů získáte přístup k účtu svého dítěte. Budete moci kontrolovat jeho docházku do jídelny a provádět výběr (rezervaci) a odhlašování jídel.

 

2.       PLATBY OBĚDŮ

Rodiče si musí pohlídat, aby obědy byly zaplacené. Stravné musí být uhrazeno nejpozději den předcházející odběru oběda. V opačném případě neumožní automatický systém objednávání výdej jídla žákovi.

 

Možné způsoby platby:

A)       Bankovním převodem = upřednostňovaný způsob.

Rodiče si zadají trvalý příkaz k úhradě z vlastního účtu na účet školy: 5451492/0800, variabilní symbol = evidenční číslo žáka (žák obdržel při přihlášení ke stravování do školní jídelny), datum splatnosti do 20. dne na následující měsíc

Pozn: noví zájemci o platbu bank.převodem si musí vyzvednout variabilní symbol u vedoucí šk.jídelny nebo si jej vyžádat mailem (jidelna@zsuskoly.cz)

 

 

B)       V hotovosti v kanceláři školní jídelny.

Pouze ve výjimečných případech – v časech 7:15 – 8:00 nebo 11:30 – 14:00 od 20. dne v měsíci na následující měsíc. Avšak nejpozději den před odběrem oběda. Na základě platby obdrží strávník na vyžádání doklad o zaplacení. Stravné se platí na celý měsíc, nebo na konkrétní dny (po osobní domluvě s vedoucí šk.jídelny nebo mailem).

 

3.       VYZVEDNUTÍ ČIPU

Od 22.9. bude zahájen prodej čipů. Žák (nebo jeho zákonný zástupce) zakoupí čip v kanceláři vedoucí školní jídelny. Cena snímacího čipu je 120,- Kč, vratná záloha z toho činí 100,- Kč.

VÝBĚR OBĚDŮ

Z provozních a technických důvodů zahájíme od 1. října výběr ve dvou dnech v týdnu (v úterý a ve čtvrtek). V nabídce jídelního lístku na tento den budou dvě hlavní jídla (A a B), přičemž první jídlo (A) bude předvolené pro všechny. Žáci (nebo rodiče) budou mít možnost přes internet (www.strava.cz) realizovat výběr jídla B. Pokud tak neučiní, automaticky systém počítá s tím, že mají vybráno jídlo A.

ODHLÁŠENÍ OBĚDŮ

·          Odhlašování obědů se provádí nejpozději den předem. Odhlášení oběda na týž den se provádí pouze ve výjimečných případech (náhlé onemocnění), ale nejpozději do 8,00 hod ráno.

·          Odhlášení obědu se provede jedním z následujících způsobů:

1.       prostřednictvím elektronického systému: www.strava.cz (číslo školy: 10154), nejméně 48 hodin předem, automatický časový zámek uzavírá odhlašování obědů příslušný den v 7:30, poté už není odhlášení obědu tímto způsobem možné

2.       telefonicky v kanceláři školní jídelny (tel: 485 150 744) do 8:00 příslušný den

3.       emailem na: jidelna@zsuskoly.cz do 8:00 příslušný den

4.       osobně v kanceláři školní jídelny do 8:00 příslušný den

·          Za neodhlášený či neodebraný oběd se neposkytuje finanční ani věcná náhrada.

 

ZTRÁTA ČIPU

·          Pokud žák zapomene čip, nahlásí tuto skutečnost vedoucí školní jídelny (kteroukoliv dopolední přestávku) a obdrží náhradní stravenku.

·          Při ztrátě čipu si žák (jeho zákonný zástupce) vyzvedne v kanceláři školní jídelny nový čip a opět složí zálohu ve výši 120,- Kč.

 

Věřím, že všechny změny povedou k větší spokojenosti našich žáků a jejich rodičů a přes některé možné počáteční nejasnosti a komplikace nám bude nový systém dobře sloužit. Děkuji za pochopení

21. září 2015                                                                                  Mgr. Radek Hanuš, ředitel školy

Seznam aktualit

Základní škola Liberec
U školy 222/6
„Sportem ke zdraví, školou k vědění a poznání”