Aktuality - Výsledky zápisu - 2. část (031-058 ZSU)

Výsledky zápisu - 2. část (031-058 ZSU)

31. 1. 2014

 

Na základě zákona č 561/2004 Sb. (školský zákon), zveřejňuje ředitel školy výsledky zápisu do 1. ročníku.

 

Výsledky zápisu do 1. ročníku šk.roku 2013/14 – 1. část (r.č. 001-030 ZSU):

 

 

 

031 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

032 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

033 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

033 ZSU

Přerušení správního řízení - odklad

034 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

035 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

036 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

037 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

038 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

039 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

040 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

041 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

042 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

042 ZSU

Přerušení správního řízení - odklad

043 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

044 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

045 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

046 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

047 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

048 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

049 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

050 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

050 ZSU

Přerušení správního řízení - odklad

051 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

052 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

053 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

054 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

055 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

055 ZSU

Přerušení správního řízení - odklad

056 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

057 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

058 ZSU

Přijat/a ke školní docházce od 1.9.2014

 

 

V Liberci, 30.1.2014  

 

Mgr. Radek Hanuš, ředitel školy

 

Seznam aktualit

Základní škola Liberec
U školy 222/6
„Sportem ke zdraví, školou k vědění a poznání”